Caută doar în titlu
Auto

Daniel Filip, noul director de marketing al Dacia în România. Ionuţ Gheorghe pleacă la Paris pentru a conduce marketingul global al mărcii Dacia

Daniel Filip va prelua începând cu data de 1 mai conducerea activităţilor de marketing ale mărcilor Dacia şi Renault în România. El preia astfel responsabilităţile deţinute anterior de Ionuţ Gheorghe, care va ocupa funcţia de director comercial la Dacia în cadrul Direcţiei de Strategie de Marketing şi Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Ionuţ Gheorghe, începând cu data de 1 mai 2018, va fi Director Comercial Dacia în cadrul Direcţiei de Strategie de Marketing şi Vânzări a Groupe Renault de la Paris.

Ionuţ Gheorghe şi-a început activitatea în cadrul Renault Commercial Roumanie în 2006 şi are o experienţă de peste 23 de ani în industria auto. El a ocupat pe rând funcţiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan. Din 2012 a preluat responsabilităţile de marketing pentru segmentul crossover al mărcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.

De la 1 aprilie 2014 a ocupat funcţia de director de marketing la Dacia şi Renault în România. „Dacia a devenit în ultimii ani un actor auto relevant pe plan european. Principala mea provocare va fi aceea de a identifica noi oportunităţi de creştere şi de dezvoltare pentru marca românească în contextul schimbărilor majore pe care le cunoaşte în prezent lumea auto“, a spus Ionuţ Gheorghe.

În 2014 Ionuţ Gheorghe a revenit în România după ce a condus din Elveţia operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA). Daniel Filip lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat experienţă într-o gamă de domenii asociate activităţii comerciale, de la şef de produs până la mana­ge­mentul reţelei comerciale Dacia din România şi conducerea Direcţiei Client.

„O parte însemnată a parcursului meu pro­fesio­nal de până acum s-a de­rulat în domeniul market­ingului. Îmi do­resc ca în noua mea res­pon­sa­bi­litate să contribui la con­so­lidarea traiec­to­riei de succes a mărcilor Dacia şi Renault pe piaţa din România“, a declarat Daniel Filip.

Daniel Filip a absolvit cursurile Universităţii de Nord din Baia Mare. A îndeplinit pe rând funcţiile de specialist în vânzări, manager de zonă şi brand manager Dacia. În 2014 a fost numit manager vânzări Reţea Dacia iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcţiei Client din cadrul Renault Commercial Roumanie.

De la 1 mai va ocupa funcţia de director de marketing pentru mărcile Dacia şi Renault în România.

 
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.