Auto

Compania de curierat DPD, afaceri mai mari cu 23% în trimestrul I 2016. „Livrările au fost impulsionate de comerţul electronic.“

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România

Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România

Autor: Mirabela Tiron

12.05.2016, 00:05 255
Compania de curierat DPD, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de  GeoPost, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat primul trimestru din acest an cu afaceri mai mari cu 23% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
 
„În primele trei luni ale anului şi volumul expediţiilor a crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru 2016 am bugetat o cifră de afaceri de peste 26,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, şi un volum de expediţii mai mare cu 35% faţă de 2015“, a spus Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România. În prima parte a anului, DPD  l-a adus pe românul Răzvan Tudor în poziţia de director comercial, un executiv cu o experienţă de 18 ani în dez­voltarea şi implementarea de stra­tegii comerciale, lucrând an­terior în companii multina­ţionale pre­cum Heineken sau Coca-Cola HBC.
 
DPD România a terminat anul trecut cu afaceri de peste 20,5 milioane euro, în creştere cu 23% faţă de 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO