Compania de curierat DPD, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPost, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat primul trimestru din acest an cu afaceri mai mari cu 23% faţă de anul anterior, potrivit oficialilor companiei.
„În primele trei luni ale anului şi volumul expediţiilor a crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Pentru 2016 am bugetat o cifră de afaceri de peste 26,5 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul anterior, şi un volum de expediţii mai mare cu 35% faţă de 2015“, a spus Lucian Aldescu, CEO al companiei DPD România. În prima parte a anului, DPD l-a adus pe românul Răzvan Tudor în poziţia de director comercial, un executiv cu o experienţă de 18 ani în dezvoltarea şi implementarea de strategii comerciale, lucrând anterior în companii multinaţionale precum Heineken sau Coca-Cola HBC.
DPD România a terminat anul trecut cu afaceri de peste 20,5 milioane euro, în creştere cu 23% faţă de 2014.