Auto

Centrul de servicii DB Schenker vrea să ajungă la 1.500 de angajaţi până în 2020

Răzvan Popescu, head of HR al DB Schenker în România: În acest mo­ment, căutăm peste 100 de oameni care să aibă abilităţi de vorbire în limba engleză

Răzvan Popescu, head of HR al DB Schenker în România: În acest mo­ment, căutăm peste 100 de oameni care să aibă abilităţi de vorbire în limba engleză

Autor: Cristina Bellu

24.10.2017, 00:07 2399

Centrul de servicii de exter­nalizare al companiei de logistică DB Schenker, care are în prezent 950 de angajaţi în Româ­-nia, vrea să îşi extindă echi­pa şi caută vor­bi­tori de limbă en­gleză la nivel mediu.

„Avem joburi des­chise atât pe par­tea de contabilitate, cât şi în zona de vânzări şi operaţiuni. Planul nostru este să creş­tem la 1.500 de ro­luri până în 2020, faţă de 950 câte avem în prezent. În acest mo­ment, căutăm pes­te 100 de oameni ca­re să aibă abilităţi de vorbire în limba engleză, pentru că noi oferim servicii financiare pentru tot grupul nostru din Europa“, a spus Răzvan Popescu, head of HR în cadrul centrului de servicii de tip „shared“ al DB Schenker în România.

Compania caută oameni care cunosc limba engleză la nivel mediu, iar salariile în cadrul centrului DB Schen­ker pot începe de la 2.500 de lei net şi pot ajunge până la câteva mii de euro.

„Legat de par­cur­sul profe­sio­nal al angajaţilor, aceştia pot intra de la nivel de juniori, după care pot ajunge seniori, ex­perţi, team leaderi sau manageri.“

În 2016, com­pania DB Schenker Global Services Eu­rope SRL a avut o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO