Auto

Care sunt mărcile auto care au ieşit din criză în primul trimestru. Galerie FOTO

Care sunt mărcile auto care au ieşit din criză în primul trimestru

Mărcile auto care au ieşit din criză în primul trimestru

Autor: Bogdan Alecu

17.04.2011, 16:15 54

Din cele 45 de mărci auto prezentepe piaţa locală, 25 au înregistrat un rezultat pozitiv în primeletrei luni ale acestui an faţă de perioada similară a anului trecut,potrivit statisticilor jucătorilor din piaţa auto, care în acelaşiinterval a scăzut cu şase procente pe fondul întârzieriiprogramului "Rabla".

Cea mai mare creştere, de aproape200%, a fost înregistrată de marca italiană Alfa Romeo, care avândut în primul trimestru 32 de maşini, după ce anul trecut şi-acompletat gama cu noua Giulietta, model compact ce a înlocuit îngamă Alfa 147. pe locurile doi şi trei se află două branduri carecomercializează exclusiv camioane - Scania şi MAN, care au punctatun avans de 142% respectiv 102% la 87 respectiv 107 vehiculeutilitare.

O creştere de trei cifre a punctat şi marca Smart, diviziaautomobilelor de oraş a Mercedes-Benz România care şi-a dublatvânzările, dar la un nivel nesemnificativ, de patrumaşini.

Printre mărcile care au intrat întop zece cele mai mari creşteri se numără şi Nissan, Kia, dar şibranduri premium precum Audi, MINI, Volvo şi Porsche.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO