Auto

Care sunt cerinţele necesare pentru ca Michelin să reia producţia în România

Care sunt cerinţele necesare pentru ca Michelin să reia...

Autor: Bogdan Alecu

31.03.2020, 18:19 810

Reluarea producţiei de anvelope a Michelin este condiţionată de o serie de criterii, în contextul epidemiei de coronavirus, iar printre acestea se regăsesc inclusiv criterii legate de piaţă, în contextul în care cererea nu se mai regăseşte la acelaşi nivel la care era la începutul lunii martie.

"Deocamdată, fabricile din România rămân închise cu excepţia anumitor activităţi critice sau cu foc continuu care au un program specific. În decizia de a deschide o fabrică luăm mai mulţi factori în considerare cum ar fi: situaţia pandemiei în ţară, reglementările autorităţilor, implementarea tuturor măsurilor necesare pentru protejarea angajaţilor, nivelul comenzilor", au spus oficialii Michelin România.

Michelin România a oprit la finalul săptămânii trecute şi producţia de pe platforma industrială din Zalău, la coteva zile distanţă de când a încetat producţia şi la fabrica de anvelope Victoria din Floreşti, judeţul Prahova. Uzina Zalău Cord nu mai funcţionează din data de 28 martie, iar uzina Zalău Anvelope şi-a închis astăzi 31 martie producţiaa. Excepţie fac anumite activităţi critice sau cu foc continuu care vor avea un program specific.

La nivel european constructorii auto au oprit producţia de maşini, iar majoritatea producătorilor de componente au oprit producţia în contextul extinderii epidemiei de coronavirus.

În România producţia de anvelope a fost oprită atât de Michelin, cât şi de Pirelli sau Continental.

Peste 200.000 de angajaţi din industria auto locală sunt în şomaj tehnic din cauza epidemiei, companiile dorind să-şi protejeze angajaţii.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO