Dan Cornea, fondator Bambooda: Produsele Bambooda se găsesc online pe site-ul nostru, pe eMAG Marketplace şi la câţiva colaboratori din ţară, urmând ca, în funcţie de evoluţie, să ne extindem. Suntem în diferite stadii ale discuţiilor cu magazine de retail şi cash & carry, dar până în acest moment nu s-a concretizat nimic.
Dan Cornea, cu experienţă în industria navală, a luat drumul antreprenoriatului anul acesta, după două decenii de navigat pe apă, când i-a venit o idee inspirată din călătoriile sale.
„După 20 de ani pe mările şi oceanele lumii, făcând practic înconjurul lumii de tot atâtea ori, am observat că România merge cu paşi prea mici spre protejarea mediului înconjurător“, spune Dan Cornea.
Aşa că s-a gândit să creeze chiar el o alternativă la hârtia care rezultă din tăierea copacilor şi a conceput Bambooda, un brand de hârtie igienică din bambus. Materia primă provine din provincia Sichuan din China, recunoscută pentru acest tip de plantaţii.
„Bambusul este una dintre plantele cu cea mai rapidă creştere din lume, oferind o alternativă ecologică pentru copacii tăiaţi şi care poate fi reînnoită rapid. Bambooda este fabricată 100% din celuloză de bambus, complet albă, în trei straturi, conţine 330 de foi, are zero ambalaje din plastic şi este mult mai rezistentă la rupere“, explică Dan Cornea.
Rolele de hârtie igienică vin împachetate individual în hârtie reciclabilă imprimată cu cerneluri pe bază de soia. Antreprenorul a investit aproximativ 25.000 de euro în această idee, inspirată din branduri internaţionale, iar producţia are loc în China, unde a identificat un producător cu experienţă în acest segment.
Primul lot a ajuns în România la începutul lui februarie 2020.
„Momentan, nu avem angajaţi, suntem implicaţi doar în familie, dar suntem dornici să angajăm dacă vom creşte suficient. Produsele Bambooda se găsesc online pe site-ul nostru, pe eMAG Marketplace şi la câţiva colaboratori din ţară, urmând ca, în funcţie de evoluţie, să ne extindem. Suntem în diferite stadii ale discuţiilor cu magazine de retail şi cash & carry, dar până în acest moment nu s-a concretizat nimic“, spune Dan Cornea.
O rolă de hârtie igienică Bambooda costă 1,8 lei, iar o cutie cu 36 de role are un preţ de 149 de lei. Produsele se livrează prin curier, iar la fiecare cutie livrată, echipa Bambooda plantează un copac.
„Prin proiectul Bambooda, ne propunem să plantăm cel puţin 1.000 de copaci, cu obiective ambiţioase pentru anii următori.“
ZF şi Banca Transilvania au lansat proiectul Afaceri de la zero, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.
► Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.
► În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.
O rolă de hârtie igienică Bambooda costă 1,8 lei, iar o cutie cu 36 de role are un preţ de 149 de lei. Produsele se livrează prin curier, iar la fiecare cutie livrată, echipa Bambooda plantează un copac.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE