Afaceri de la zero

Andra Păduraru, fondatoare Colorazon: Dorim să evidenţiem partea educativă a acestor jocuri, de aceea postăm şi vindem numai jocuri testate de noi, alese în calitate de părinţi a trei copii. Pentru anumite categorii de vârstă, oferim jocurile spre testare, pentru a primi feedback real. Galerie foto

Afaceri de la zero. Andra Păduraru a deschis un magazin online cu jocuri educative de tip board game pentru copii. Produsele vin de la mai mulţi furnizori, importatori unici ai jocurilor în România

29.12.2020, 00:04 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Andra Păduraru, o antreprenoare cu pregătire economică, a creat brandul Colorazon în urmă cu mai mulţi ani, iniţial fiind folosit pentru a comercializa coliere. Odată cu apariţia primului ei copil, s-a reorientat şi a început să vândă cărţi pentru copii, de la editurile britanice Usborne şi Twirl. În 2020, afacerea s-a reprofilat, astfel că, sub acelaşi nume – Colorazon – Andra Păduraru comercializează jocuri de tip board game pentru copiii mai mari de un an.

„Dorim să evidenţiem partea educativă a acestor jocuri, de aceea postăm şi vindem numai jocuri testate de noi, alese în calitate de părinţi a trei copii. Pentru anumite categorii de vârstă, oferim jocurile spre testare, pentru a primi feedback real”, spune Andra Păduraru.

A investit iniţial circa 1.000 de euro, pentru a testa mai multe jocuri, iar în prezent investiţiile continuă pentru promovare, pentru dezvoltarea brandului, parteneriate şi stoc de jocuri. Produsele vin de la mai mulţi furnizori, importatori unici ai jocurilor în România. Andra Păduraru se află în discuţii şi cu alţi parteneri, pentru a aduce o diversitate mai mare în magazin. Momentan, vânzările se desfăşoară doar online, iar în offline, până la venirea pandemiei, Colorazon era prezent la diverse târguri.

„Pentru 2021, ne dorim să ne lărgim portofoliul de produse, însă orientarea noastră este tot către testarea acestora, şi nu doar comercializarea lor. Vom lansa canalul nostru de YouTube, unde dorim să le arătăm părinţilor ce găsesc în interiorul cutiilor de jocuri, reguli şi avantaje pe care le au jucând un anumit joc. Astfel, decizia de cumpărare va fi mai uşoară pentru ei, analizând prin prisma familiei lor. De asemenea, avem în plan creşterea brandului.”

Părinţii sunt clienţii cei mai frecvenţi, cei care s-au săturat, poate, de jucăriile clasice, de plastic, care nu-i motivează atât de mult pe copii. Cumpărătorii sunt cei care care caută ceva nou, care să ofere nu doar distracţie, ci şi educaţie.

Preţurile jocurilor de pe platforma Colorazon pornesc de la aproximativ 30 de lei şi ajung chiar la câteva sute de lei, cum este cazul anumitor roboţi sau seturi mari de magneţi de construcţie.


ZF şi Banca Transilvania au lansat PROIECTUL AFACERI DE LA ZERO, o platformă dedicată micilor antreprenori, firmelor care au creat peste 1,7 milioane de locuri de muncă.  

Fiecare afacere de la zero este o poveste despre ambiţie, curaj şi determinare. Poveştile micilor antreprenori vor fi publicate în ZF şi pe platforma zf.ro/afaceri-de-la-zero.

În România sunt peste 500.000 de microîntreprinderi şi firme mici, unde lucrează 1,7 milioane de salariaţi, companii cu afaceri anuale de 70-80 mld. euro.

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania